Avatar billede thesqunk Nybegynder
18. oktober 2004 - 15:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fjerne WinXP menu

Hej Eksperter!

Når jeg starter min maskine, får jeg efter post-screen en menu frem. Jeg har to valg. Windows XP Professional eller Windows XP Professional. Grunden hertil er ret sikkert at jeg, fornylig, ved en fejl installerede Windows XP PRO på min 2. HDD. Jeg slettede det igen - manuelt - Men menuen er ikke forsvundet. Hvordan kan jeg fjerne den?

Nikolaj
Avatar billede bujakasjar Nybegynder
18. oktober 2004 - 15:25 #1
højreklik på "denne computer" vælg advanceret, vælg den nederste (i den engelske vers. hedder den Setup & recovery.) ved ikke lige hvad den hedder i den danske, her kan du vælge om, og hvor længe den skal vise menuen. jeg har selv lige rettet i den ;)
Avatar billede golden-dream Nybegynder
18. oktober 2004 - 15:29 #2
Du skal ændre boot.ini filen..
Avatar billede thesqunk Nybegynder
18. oktober 2004 - 15:44 #3
Den fungerede fint bujakasjar :)