Avatar billede mikkelpg Nybegynder
18. oktober 2004 - 13:48 Der er 4 kommentarer

FIFA 2001 "lukker ned" ved opstart af selve spillet

Jeg havde en gammel version af FIFA liggende, og ville installere det så ungerne kunne spille lidt, godtnok 2001 version, men det er da fodbold.

Problemet er bare at når jeg har valgt hold, og skal til at starte spillet, så lukker programmet ned.
Mit grafikkort er kompatibelt med 3D'en og jeg har prøvet med forskellige opløsninger, og prøvet at åbne det i kompabilitetstilstand for både Win95 og Win98 (Har XP Home nu).

Har i nogle løsningsforslag???
Avatar billede mj-dnet Nybegynder
18. oktober 2004 - 13:51 #1
Har du husket at opdatere selve spillet? Dette er typisk et af de store problemer med spil og nyere windows versioner.
Avatar billede halifax Nybegynder
18. oktober 2004 - 13:57 #2
Kommer der nogen fejlmeddelelse når spillet lkker ned? - Hvis ja, skriv den ind her.
Avatar billede mikkelpg Nybegynder
18. oktober 2004 - 20:33 #3
Nej. Ingen fejlmeddelelse. Den gør "klar" til at åbne selve fodboldspil delen, som er i en bedre grafik og 3d osv. end resten, men lige inden man "træder" ind på plænen og skal i gang, så lukker det ned og returnerer uden nogen andre problemer direkte til skrivebordet i XP.

Hvordan opdaterer man selve spillet? På deres jhjemmeside eller? Der er ikke lige nogle "opdateringslinks" på pakken. (Det er originalt så burde ikke være et problem)
Avatar billede mj-dnet Nybegynder
18. oktober 2004 - 22:02 #4
På deres hjemmeside kan man finde opdateringer. Plus måske opdatere grafik kort driveren fra nettet og måske direct x fra windows update..