Avatar billede cybermouse Nybegynder
18. oktober 2004 - 13:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

huske pasword til proxy server i xp home

hej har en veninde med en windows xp home edition, som skal på netværket, hvilket kører med en proxy server med password godkendelse, problemet er at home ikke vil huske password fra gang til gang, heller ikke hvis der benyttes firefox istedet, nogen som ved hvordan man alligevel kan lokke den til det?
Avatar billede haverslev Novice
18. oktober 2004 - 14:13 #1
Måske, Start IE, klik på Funktioner, klik på internetindstillinger, klik på faneblad: Indhold, klik på knappen Autoudførsel, flueben i Brugernavne & adgangkoder - OK
Avatar billede cybermouse Nybegynder
18. oktober 2004 - 15:50 #2
desværre løste ikke problemet :(
nogen andre forslag?
Avatar billede cybermouse Nybegynder
23. december 2004 - 14:22 #3
lukker spg. men fandt ingen holdbar løsning