Avatar billede prologic Nybegynder
17. oktober 2004 - 22:06 Der er 1 kommentar

NTBackup og scheduled tasks.

Bruger NTBackup til at tage backup af mine vigtige data.

Dette gøres ved at tage en incremental backup een gang om ugen, i tre uger, og hver fjerde uge tager den en normal backup. Og sådan fortsætter den.

Mit spm. går ud på om scheduled tasks (som NTbackup) kan konfigureres til at starte op, hvis computeren har været slukket da denne scheduled task skulle startes?

Fx. Skal NTBackup startes kl. 12.00 middag, og computeren er slukket fra 10.00 til 14.00 skal den starte denne task så snart den har mulighed for det, dvs. når computeren starter igen.

I øjeblikket sker der det, at misser den en ugentlig backup pg.a. en slukket computer, så venter den til den næste ugentlige backup.

Tak for hjælpen.

Henrik
Avatar billede prologic Nybegynder
18. oktober 2004 - 18:32 #1
Øv, hver gang man stiller et nogenlunde svært spm, får man aldrig svar. Pisse irriterende.