Avatar billede t0wer Nybegynder
17. oktober 2004 - 14:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kommentarsystem med arkiv

Hej eksperter!

Jeg har fundet et smart kommentarsystem kaldet LogosComment som jeg agter at benytte på min kommende hjemmeside. Logoscomment indeholder dog ikke en arkiv-funktion, hvilket jeg synes er nødvendigt. Er det muligt at modificere LogosComment således, at det indeholder en arkiv-funktion? I så fald, hvordan skal koden se ud? Arkiv-funktionen skal fungere på en sådan måde at de seneste 10 kommentarer skal vises på forsiden, hvor der så skal være et link til en side der viser samtlige kommentarer.

Direkte download: http://www.logosword.co.uk/comment/download.htm?link=comment.zip

Hjemmesiden for LogosComment:
http://www.logosword.co.uk/comment/intro.htm

På forhånd tak!

t0wer
Avatar billede Kengun Praktikant
17. oktober 2004 - 19:01 #1
Siden det er din kommende hjemmeside så vil du måske kigge lidt på www.php-fusion.dk - Jeg bruger selv PHP-Fusion på min side www.kn7000.net og synes det er et fedt system. Måske du vil kigge på det :-)
Avatar billede t0wer Nybegynder
18. oktober 2004 - 16:56 #2
Det er min "kommmende" hjemmeside, ja... men LogosComment er allerede implementeret på min side så jeg ser først og fremmest forslag til forbedringer (altså en tilføjelse af arkiv-funktion) i LogosComment. Har du mod på det, kengun? PHP-Fusion virker umiddelbart alt for komplekst til mig.
Avatar billede t0wer Nybegynder
18. oktober 2004 - 17:01 #3
Ellers må du gerne give mig koden til din guestbook på http://www.kn7000.net/guestbook.php hvis den indeholder en arkiv-lignende funktion?
Avatar billede Kengun Praktikant
18. oktober 2004 - 17:29 #4
Hej. Jeg kender desværre php alt for lille til at hjælpe dig med forbedringer i LogosComment. Når jeg bruger PHP-Fusion så er det hele allerede færdig sat op. Jeg håber der er nogle PHP-hajer her der vil hjælpe dig.
Avatar billede t0wer Nybegynder
18. oktober 2004 - 22:24 #5
Det håber jeg skam også! ;-)