Avatar billede lazz1 Nybegynder
16. oktober 2004 - 13:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

DVD Drev virker og virker ikke?!

Hej. Har lige installeret Win2000 på pc'en.
Der er bare det underlige at når windows2000 er opstartet er mit DVD-drev væk. Jeg kan sagtens boote fra dvd-drevet, og DOS og Windows 98 kan sagtens finde drevet. Men 2000 kan ikke.
Det er et JLMS XJ-165H dvd-drev.
Avatar billede lazz1 Nybegynder
16. oktober 2004 - 13:42 #1
hovsa, vigtig rettelse... Det er et JLMS XJ-HD165 dvd-drev
Avatar billede c-holst Novice
16. oktober 2004 - 13:53 #2
prøv dette først. find dit drev i enhedshåndteringen. Slet det, genstart.

kig lidt her
http://hcma.dk/tips&tricks.htm#cd_drev_mangler
tror mere på den sidste
Avatar billede lazz1 Nybegynder
16. oktober 2004 - 13:59 #3
men mit problem er ikke en "error code", det eksisterer slet ikke... heller ikke i enhedshåndtering
Avatar billede c-holst Novice
16. oktober 2004 - 18:25 #4
prøvede du anvisningen fra hcma?

Har du kigget hos producenten, om der skulle være noget. Ellers skal jeg se om jeg kan hjælpe dig. kender bare ikke lige mærket?

Er du fuldt opdateret via www.windowsupdate.com?
Avatar billede lazz1 Nybegynder
25. oktober 2004 - 17:01 #5
ja, det var gået i stykker så vidt jeg kunne finde ud af... Har brugt et andet og der var ingen problemer overhovedet.