Avatar billede schimmell Nybegynder
15. oktober 2004 - 22:28 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Min key kode virker ikke mere

Hvad sker der her....jeg har måtte indstallere xp igen efter jeg havdet downloadet sp2 og da jeg skal registrere xp igen, får jeg en besked om at den ikke kan indstalleres og jeg skal have en ny keycode....hvad er det for noget.? .
Avatar billede the_stoner_forever Nybegynder
15. oktober 2004 - 22:30 #1
jeg har også prøvet det prøblem med sp2 det er bare noget møg men du bliver nød til at downloade en nu eller købe et nyt xp program
Avatar billede schimmell Nybegynder
15. oktober 2004 - 22:38 #2
har du et link til det site.
Avatar billede screem_brille Novice
15. oktober 2004 - 22:49 #3
Downloade en ny kode ?? hvorfor købe en ny, hvis du har en lovlig version, så ring til Microsoft support, så får du en ny (normalt uden problemer)
Avatar billede halifax Nybegynder
15. oktober 2004 - 22:50 #4
Det tyder da heldigvis på at du har en lovlig XP CD Key da du skriver "og da jeg skal registrere xp igen", Kommentar fra the_stoner_forever tydr noget på at han taler om en pirat key. Undskyld, stoner, hvis det ikke passer

Du kunne prøve at kontakte Microsoft Danmark om problemet
"Kontakt vores telefonsupport
Ring til os på 701 22030. Du skal være opmærksom på, at der kan være ventetid."
Avatar billede the_stoner_forever Nybegynder
16. oktober 2004 - 06:44 #5
nej nej du skal bare downloade en ny kode hvis du altså har en lovlig vesion det var osse det der skete for mig

det var det jeg mente ikke noget med en pirat key
Avatar billede leif Seniormester
16. oktober 2004 - 09:44 #6
the_stoner_forever -> Du kan ikke Downloade lovlige koder !!!! Hvis aktiveringsguiden eller andet siger at du skal have en ny kode skal du have personligt fat i Microsoft.
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. oktober 2004 - 13:43 #7
the_stoner_forever> hvor downloader man lige nye koder, og hvilke koder snakker du om???
Avatar billede schimmell Nybegynder
19. december 2004 - 17:59 #8
screem brille...gi' mig et svar så du kan få dine point
Avatar billede schimmell Nybegynder
18. juli 2005 - 19:48 #9
luk
Avatar billede screem_brille Novice
18. juli 2005 - 19:59 #10
ja ok det var vist min egen skyld det der *G*