Avatar billede offline Nybegynder
08. marts 2001 - 09:20 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Grap fra HotScripts?

Nogen der har/kan lave en stump kode der kan grappe oversigten over nye PHP scripts fra HotScripts?
Avatar billede jones Nybegynder
08. marts 2001 - 09:22 #1
hvis du kan finde siden kan du så ikke bare bruge

<? require(\"hotscriptside.php3\") ?>
Avatar billede offline Nybegynder
08. marts 2001 - 09:47 #2
Det var ikke lige den løsning jeg spurgte efter.
I såfald kunne jeg lige så godt vise deres forside i en frame!
Avatar billede jones Nybegynder
08. marts 2001 - 09:52 #3
så uddyb dit spm. !
Avatar billede lojmann Nybegynder
08. marts 2001 - 10:29 #4
Tror jeg ikke man kan, da (går jeg ud fra) de henter deres ting fra en database. Held og lykke med at få username og password fra dem :)

Tror at du må lave dit eget source arkiv... Det er jo heller ikke svært!
Avatar billede offline Nybegynder
08. marts 2001 - 12:19 #5
\'4CM_Grabber\' is a set of PHP Script that will allow you to \'grab\' information, data, stats, etc. from other sites, and place them within your own site. The most popular use of this script is for News, Stocks, Weather, and such. It includes all it needs... the script, and instructions.

Nogen har da forsøgt...
Avatar billede jd Nybegynder
09. marts 2001 - 15:55 #6
Det kan man da o\'s godt... det kræver bare at man ved nogenlunde hvordan den genererede HTML-kode rundt om oversigten ser ud... så kan man jo bare strikke noget regular expressionflaf sammen...
Avatar billede offline Nybegynder
12. marts 2001 - 12:16 #7
Ikke rigtigt noget svar, eller nogen udvikling...