Avatar billede vetterli Nybegynder
15. oktober 2004 - 16:31 Der er 9 kommentarer

TROJAN HORSE & possible browser hijack attempt

1.Jeg har fået virus, og har installeret Adaware, som finder disse "Trojan Horse" og "possible browser hijack attempt" filer/vira/fejl--> scanningen fungerer fint, men 2 sekunder efter, ligger fejlene der igen. Jeg har prøvet virus programmer, som "Stinger", "Spy Bot", "Spysweeper", og endda NortenAntivirus, men intet virker. Jeg hentede Mozilla´s internet browser, og håbede det ville gå væk, men nej--> 2. hvis man skal slette internet explorer fuldstændigt, hvordan gør man så det? og ville det hjælpe med at få disse Ads/vira/fejl/browser hijacks væk!!??
desuden virker det, som om disse fejl har gjordt min computer langsommere mht. spil og lyd i musik programmer.

tak
Avatar billede vetterli Nybegynder
15. oktober 2004 - 16:39 #1
Den Trojan som ligger på computeren hedder Win32.Delf.Trojan.A
Avatar billede arlet Juniormester
15. oktober 2004 - 17:28 #2
Hent en hijackthis : http://www.arlet.dk/hjt.htm

Så kan vi danne os et overblik
Avatar billede vetterli Nybegynder
15. oktober 2004 - 22:20 #3
Her er en log fra HijackThis
http://www.boomspeed.com/vetterli/LOG.JPG

Desuden bruger min computer sindsygt meget ram engang imellem, selvom intet er igang http://www.boomspeed.com/vetterli/taskmanager.JPG
Avatar billede arlet Juniormester
15. oktober 2004 - 22:25 #4
Du skal gøre som der står i linket..

Hele den øverste del af loggen kommer ikke med, hvis du ikke trykker save og gemmer den på computeren først. Derefter åbner du filen og du kan kopier teksten herind

Men inden du gør det, så:

Hent og kør denne scanner fra Kaspersky : http://www.arlet.dk/mwti.htm
Slet alt hvad den finder

og derefter genstarter du og kommer med "en hel hijackthis log"
Avatar billede arlet Juniormester
15. oktober 2004 - 22:26 #5
Du har nemlig virus på computeren, som den scanner fra kaspersky skulle ordne..
Avatar billede vetterli Nybegynder
15. oktober 2004 - 23:03 #6
jeg skal vel købe et virusprgram for at fjerne disse??

File C:\WINDOWS\System32\windllsys32.exe infected by "TrojanProxy.Win32.Mitglieder.by" Virus. Action Taken: No Action Taken.
File C:\WINDOWS\hxdefdrv.sys infected by "Backdoor.HacDef.073.b" Virus. Action Taken: No Action Taken.
File C:\WINDOWS\System32\Aalcdh32.exe infected by "Backdoor.Win32.Padodor.gen" Virus. Action Taken: No Action Taken.
File C:\WINDOWS\System32\Bkppkhmn.dll infected by "Backdoor.Win32.Padodor.gen" Virus. Action Taken: No Action Taken.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
16. oktober 2004 - 00:26 #7
Nej, prøv at hente en fra link nr. 7, den kan slette de vira ;)
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
16. oktober 2004 - 00:27 #8
Avatar billede vetterli Nybegynder
16. oktober 2004 - 01:22 #9
ok tak! forevernewbie