Avatar billede madsjuhler Nybegynder
15. oktober 2004 - 16:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Program opstart via php site

Jeg vil gerne kunne starte og stoppe et enkelt program fra en php side uden at skulle til at logge ind via evt "webmin" hver gang. php siden skal ligge på samme server som programmet kører på. Jeg håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe mig.
Avatar billede zkn Nybegynder
15. oktober 2004 - 19:49 #1
http://dk2.php.net/manual/en/ref.exec.php
Er et godt sted at starte.
Avatar billede madsjuhler Nybegynder
17. oktober 2004 - 04:10 #2
tak for INGEN ting.
Avatar billede mcp_dk Nybegynder
20. oktober 2004 - 15:06 #3
er du sur?? zkn henviste dig da til et sted som kan hjælpe dig med at skrive et script i php der kan afvikle et program. Hvad mere havde du forventet ud fra de oplysninger du har givet?