Avatar billede futurama Nybegynder
15. oktober 2004 - 11:11 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Søger fede film gyser/komedie

Jeg kedder mig af h***** til så vil gerne ha nogle flere dvd film men søger

gyser (fx masser af blod/drab)
komedie (fx road trip/american pie 1,2,3)
tegnefilm (fx simpsons/futurama)
stoffer (blow/requem for a dream)

filmene skal ikke være nye så de ikke koster over 100

kom med nogle bud på fede film, jeg mangler det :)
Avatar billede levich Nybegynder
15. oktober 2004 - 11:17 #1
Avatar billede le_bon Nybegynder
15. oktober 2004 - 11:20 #2
For 99 kr kan du se Val Kilmers debuthovedrolle i filme Top Secret. Det er mange år siden jeg har set den, men den er afsindig morsom, hvis du er til kulsort humor (og måske lidt røg):
http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=108620067855910

c",)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. oktober 2004 - 11:29 #3
Top Secret - Der DET den hedder. Har i årevis luret på at finde den film. Den er så latterlig kult-agtig.

Kanon - kys og røde æbler til dig.
Avatar billede thomashove Nybegynder
15. oktober 2004 - 12:10 #4
til gyser genren kan klart anbefales "The Ring" - spooky stuff ;-)
Avatar billede le_bon Nybegynder
15. oktober 2004 - 12:12 #5
Spar på kyssene, niko(line?)  ;o)

Den er superfed, Top Secret, og jeg har faktisk også ledt efter den på videohylderne i flere år, og det er det første sted jeg har fundet den til salg. Jeg skal bare ha' den!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. oktober 2004 - 12:17 #6
Jeg kommer først ;-)
Avatar billede le_bon Nybegynder
15. oktober 2004 - 12:24 #7
Købt! Haha!  c",)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. oktober 2004 - 12:26 #8
lort manner.
Avatar billede futurama Nybegynder
15. oktober 2004 - 12:28 #9
så the ring i bio... var ved at falde i søvn af kedsomhed
Avatar billede futurama Nybegynder
15. oktober 2004 - 12:35 #10
okay vil lige finde ud af noget mere om top secret da jeg ved hvor jeg kan få den til 120,- fra ny på dvd
Avatar billede le_bon Nybegynder
15. oktober 2004 - 13:19 #11
Ok. Hver sin prioritering. Jeg ville nu til hver en tid foretrække at få DVD'en fra ny til 99,- i stedet for 120,-. Det er ikke en brugtfilm-butik.
Avatar billede belle Nybegynder
15. oktober 2004 - 14:10 #12
en klassisk gyser (og meget creepy) er 'the shining'(ondskabens hotel)fra 1980 med Jack Nicholson.
En anden god en i gyser genren er 'The Others' fra 2001 med Nicole Kidman
Avatar billede futurama Nybegynder
17. oktober 2004 - 22:38 #13
syntes de nævnte film er ret kedelige...