Avatar billede darq Nybegynder
14. oktober 2004 - 20:20 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

BT Borde

Nogen der har en ide om hvor man kan købe computer borde i samme design som dem man finder hos Boomtown?
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. oktober 2004 - 20:29 #1
http://i.boomtown.net/pics/4/0/8/39804/640x480.jpg

Har ikke været på en boomtown cafe og kommer det heller aldrig, men jeg prøver at finde noget ud fra deres sparsomme billeder... :)
Avatar billede bleze Nybegynder
14. oktober 2004 - 22:47 #2
Mit gæt er at de har fået dem fremstillet specielt til dem hos en snedker virksomhed...
Avatar billede darq Nybegynder
17. oktober 2004 - 15:09 #3
Ja det bliver nok også mit bud.
Det ser ikke rigtig ud til at der er nogen som er faldet over den slags borde andre steder end BT.
Avatar billede bleze Nybegynder
17. oktober 2004 - 22:46 #4
Hvis du er interesseret kan jeg anbefale en snedker virksomhed, men det vil koste kassen...
Avatar billede darq Nybegynder
10. november 2004 - 18:08 #5
Takker for jeres indlæg, men har valgt at tage kontakt til en bekendt håndværker. Så må jeg se hvad han kan komme op med :)