Avatar billede sakra-blq Nybegynder
13. oktober 2004 - 22:31 Der er 4 kommentarer

angående skins til windows xp pro.

jeg har det program der hedder styleXP jeg synes der er noget ved det.. og ville hører om man kan lave om på det? Når jeg starter min computer op så spørg den om jeg vil starte windows normalt op eller i bootscreen og det har jeg 25 sek. til at vælge. kan man ike gøre så denne besked ikke kommer?
Avatar billede baitianlong Nybegynder
13. oktober 2004 - 22:42 #1
Det lyder da blot som om din windows er "gået kold" ved seneste brug. Hvis du vælger normal, starter op og lukker ned med "luk computeren"... Kommer den så igen ?
Avatar billede sakra-blq Nybegynder
13. oktober 2004 - 23:06 #2
Jah den kommer hele tiden og det er vist det der stylXP programmet der gør det!
Avatar billede tatus Nybegynder
14. oktober 2004 - 07:44 #3
Det er stylexp der gør det. Jeg har selv haft samme symptomer, dengang jeg brugte det..

Slå den funktion fra og find andre programmer der kan det samme.

http://www.stardock.com/products/bootskin/ er et eksempel på et program der kan gøre det uden dikkedarer.. Og det er gratis :)
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
14. oktober 2004 - 07:53 #4
Er det ikke bare fordi den har lagt sig som en boot option - således at du altid har muligheden for at starte op normalt?

Kig evt. her:

Højreklik på Denne Computer -> Egenskaber -> Avanceret -> Indstillinger (under start & genoprettelse)

Hvis den figuerer her, kan du bare sætte tiden til 1 sekund.