Avatar billede karsberg Nybegynder
13. oktober 2004 - 21:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

tjekke pc

hej er der nogle der ved hvordan man kan tjekke sin pc fuldstændig
så man kan se om ens hardware mm virker som det skal
Avatar billede sharkman Nybegynder
13. oktober 2004 - 22:18 #1
Jeg har somme tider brugt denne her: http://www.pcpitstop.com/pcpitstop/default.asp -du skal bare trykke på knappen med tændingsnøglen og følge instruktionerne. Der er en del reklame på siden, som man lige skal vænne sig til, men ellers virker det ganske udmærket.
Avatar billede karsberg Nybegynder
13. oktober 2004 - 22:47 #2
god test..
hvor mange point scoret du?
Avatar billede tgjensen Nybegynder
14. oktober 2004 - 10:08 #3
1602 herfra
Avatar billede karsberg Nybegynder
14. oktober 2004 - 16:16 #4
jeg fik 1193 med pentium4 2400mhz
tgjensen du må have en hurtig pc?
Avatar billede sharkman Nybegynder
14. oktober 2004 - 16:20 #5
Karsberg: Tak for Points. Jeg prøver i aften, hvordan min bærbare klarer sig.. jeg har aldrig testet den på pitstop :-D