Avatar billede john1 Juniormester
13. oktober 2004 - 19:37 Der er 3 kommentarer

Word begynder at slette som pacman

Jeg har et problem som er opstået 2 gange. Når jeg forlader computeren og kommer tilbage. Begynder det åbne word program med at slette alt jeg har skrevet som en anden pacman? Er lidt nervøs for at det sker igen. Er der nogen som har haft samme problem? Er der noget jeg kan gøre så jeg er sikker på det ikke sker igen?
Avatar billede Slettet bruger
13. oktober 2004 - 19:45 #1
Tja det lyder enten som en screensaver eller en virus af en art :-)

Du kan evt. scanne din pc her og se om der er noget: http://www.pandasoftware.com/activescan/activescan.asp?Language=2&Country=63&Partner=1&Ref=EN-PR-AS-107
Avatar billede Slettet bruger
13. oktober 2004 - 19:46 #2
Der er en anden scanner her, hvilken du bruger er ligemeget.
http://housecall.trendmicro.com/
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. oktober 2004 - 19:59 #3
Eller også kan det være din Backspace knap der "hænger" lidt...