Avatar billede Kluddermor Juniormester
13. oktober 2004 - 18:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

win xp installation

Under installation af win XP home DK, på en helt ny pc med en helt ny original cd, skriver den pludselig:
Kan ikke kopiere filen ntvdm.exe

Jeg har ikke andet valg end at springe filen over. Sker der noget ved det?
Så vidt jeg kan se så har filen noget med afvikling af dosprogrammer at gøre.
Avatar billede jordandk Nybegynder
13. oktober 2004 - 19:17 #1
Har tidligere været udefor det samme med netop den fil, hvor jeg også bare sprang den over, tror fejlen rettede sig selv via win update.

Så der sker intet ved at du springer den over. Da du højest sandsyneligt ikke kommer til at brug dos til særligt meget.

Mvh JordanDK
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. oktober 2004 - 23:06 #2
Avatar billede Kluddermor Juniormester
14. oktober 2004 - 07:40 #3
tingene ser ud til at virke fint alligevel. Indtil videre i hvert fald.
Avatar billede Kluddermor Juniormester
25. oktober 2004 - 13:26 #4
Nå jeg troede for længst jeg havde acepteret dit svar Jordandk. Jeg havde ikke opdaget at du først skulle markeres før du kunne acepteres. Men nu er den der