Avatar billede bluefish Praktikant
13. oktober 2004 - 18:04 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Flyt C:\Documents and Settings til D:\Documents and Settings

Hej
Jeg har 2 partitioner en til styresys og programmer og en til Data, hvordan klarer man det lettest?
Avatar billede jordandk Nybegynder
13. oktober 2004 - 19:19 #1
Du går ind og højreklikker på dokumenter - egenskaber og trykker på flyt, derefter kan du vælge hvilken sti din documents and settings skal have.

Mvh JordanDK
Avatar billede bluefish Praktikant
13. oktober 2004 - 19:28 #2
Hej Jordan
Den løsning kender jeg for Dokumenter, men det er samtlige indstillinger jeg er interesseret i at flytte for alle brugere af computeren.
Avatar billede nph12 Nybegynder
13. oktober 2004 - 19:35 #3
Avatar billede nph12 Nybegynder
13. oktober 2004 - 19:42 #4
Det letteste er, at lave en unattended installation af Windows, hvor man flytter mappen Documents and Settings (se det andet link). Hvis du har installeret Windows, så kan du flytte Documents and Settings mappen ved hjælp af det første link.
Avatar billede janegil Nybegynder
16. januar 2007 - 11:24 #5
Jeg vil gjerne har et svar fra JordanDK på http://www.eksperten.dk/spm/755653, så jeg kan bli kvitt noen pts.