Avatar billede harrypothead Nybegynder
13. oktober 2004 - 17:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Gf 5900xt nyeste detonator men crasher uden error i nogle spil

Hey jeg har købt nyt grafik kort og det ruller bare derud af :D
Jeg har 592 fps ved timerefresh 1 i counterstrike 1.6 :p

Men så efter ca. 5 minutters spiltid ryger jeg ud i windows uden nogen fejl besked. :(

Har kørt dxdiag uden nogen errors, og har aldrig haft problemer før så jeg tænkte måske det var SP2 (mange siger det er noget hø)

Men man kan jo lissom ik fjerne den igen for min xp pro cd installerer den selv.. men det skulle osse være weird hvis sp2 gør så man ikkke kan spille, specielt når der står på steam at de har fixet det..

Kan det være en bios setting ?
Jeg har fast writes på, alt andet står sådan set på auto.
Men måske har jeg overset noget, en der har et link til hvad alt i bios er for noed ? =)

Mine specs:->
MSI motherboard kt4av
Amd 2400+ athlon (lownoise køler til 3ghz)
512mb DDR ram (kingston)
2 * 120gb seagate (den hd pwnz)
Geforce FX 5900XT 128mb
10mbit inet

Kunne godt bruge noget hjælp her, min maskine plejer bare at virke *snøft*

(plz lad vær med at svine min comp den er meget følsom hehe, ej jeg gider bare ikke høre på amd sux, køb ati istedet whine whine, så hold dig fra min tråd hvis du er til den slags spild af tid)

Nogen der evt. kender et rigtig godt hardware test program eller lign. der kan fortælle mig hvad der er galt ???
Avatar billede harrypothead Nybegynder
13. oktober 2004 - 17:43 #1
nu har jeg prøvet motherboard monitor, den fandt heller ikke noget galt, og heller ikke system machanic 5 pro, men min comp restarter pludselig når der er aktivitet i spil og osse nogengange bare jeg spiller 7 kabale heh så der er sq noget helt galt..
Avatar billede harrypothead Nybegynder
13. oktober 2004 - 18:55 #2
Har fixet det.. tror jeg

Min cpu stod til at slukke ved 60 celcius og den ligger på ca 63 konstant så jeg satte den på 70 og nu kører det.

Men i nogle spill.. cssource for ex får jeg en memory error :(
Avatar billede harrypothead Nybegynder
13. oktober 2004 - 18:56 #3
argh hvorfor kan man ikke ændre sin topic title ? vil gerne ha putett cssource deri :p
Avatar billede harrypothead Nybegynder
15. oktober 2004 - 01:40 #4
Nogen der ved om en 300w PSU er nok til fx5900xt, kan det være derfor den pludselig rebooter og crasher explorer osv ?
Jeg havde et g3ti i før uden probs.
Avatar billede harrypothead Nybegynder
21. oktober 2004 - 14:29 #5
bleh