Avatar billede dreamer Nybegynder
13. oktober 2004 - 16:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvor finder jeg billige patroner

Jeg har en HP3820, som skal have både en farve og en sort-hvid patron.

Kan nogen af jer anbefale nogle billige steder at købe disse patroner. I forretningerne koster de jo nemt 300-350kr stykket, hvilket betyder at man jo så ligeså godt kan købe en ny printer.

En mulighed ville måske være at købe et opfyldningskit, har I nogen erfaringerne med dette ? Og kan I evt. anbefale en forhandler ?

/Rune
Avatar billede retaxes Nybegynder
13. oktober 2004 - 16:29 #1
Har du prøvet i Netto og Aldi?
Avatar billede thomashove Nybegynder
13. oktober 2004 - 16:39 #2
Avatar billede krogsager Nybegynder
14. oktober 2004 - 06:10 #3
Til den sorte vil jeg anbefale at bruge refills, f.eks fra http://www.printerrefill.dk/ det koster kun ca. 15% af originale patroner

Den hvide kan du faa gratis hos mig ;-)

Farvepatroner vil jeg ikke kommentere!
Avatar billede dreamer Nybegynder
14. oktober 2004 - 17:08 #4
Inkclub.com ser billig ud mht. sorte patroner. Vil også kigge lidt nærmere på printerrefill.dk, tak for hjælpen :-)