Avatar billede kawaki Nybegynder
13. oktober 2004 - 13:06 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hvordan disables "Hjælp til Handicappet?"

Har lidt mange problemer med hjælp til handicappet, den er blevet slået til efter min kat hoppede på mit tastertur, og åbenbart har haft shift tasten nede i 8 secunder, og kan ikke disable den har rebootet men den er stadig aktiv, og min mus makere alt hver gang jeg klikker... hvordan får jeg min maskine tilbage (brugbar) og hvordan fjernes det lort fremover...
Avatar billede victor-1 Nybegynder
13. oktober 2004 - 13:08 #1
Prøv systemgendannelse *S*
Avatar billede wickedd Juniormester
13. oktober 2004 - 13:08 #2
Avatar billede kawaki Nybegynder
13. oktober 2004 - 13:36 #3
Ja sådan pleje jeg at gøre.

men problet er at hvis jeg trykker på hjælp til handicappet makere musen alle ting før den, kan ikke trykke på en enkelt ting heller ikke med tasterturet.

det tætteste jeg har været på er at højre klike og kør som og så åbne op for den, men alt er disablet i den og kan ikke lave ændringer lige som om at den ike gemmer hvad jeg vælger... og nej systemgendannelse er IKKE en mulighed, for det første er der lavet meget om siden jeg sidst brugte den funktion for det andet er den slået fra, så der er ingen gendannelsespunkter.... hvordan disabler jeg den feuture HELT.
Avatar billede kawaki Nybegynder
13. oktober 2004 - 13:40 #4
lidt mere udførlig beskrivelse tak...
Avatar billede victor-1 Nybegynder
13. oktober 2004 - 13:49 #5
Start > Kontrolpanel > Hjælp til handicappede > og medmindre du ser kontrolpanel i klassisk visning, skal der igen trykkes på > Hjælp til handicappede.

Der kan du ændre indstillingerne.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
13. oktober 2004 - 13:51 #6
Prøv evt. at rette det fra fejlsikker tilstand <F8> under opstart.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
13. oktober 2004 - 13:54 #7
Når du en gang får det til at virke, kunne du jo så slå din systemgendannelse til igen. Det vil jo unægteligt gøre det hele lidt nemmere næste gang du får lavet "ged" i den *S*
Avatar billede kawaki Nybegynder
13. oktober 2004 - 14:00 #8
well, der er ikke sat nogle flugeben i den første vindue(TASTATUR) hvor skal de være og hvad med under de der indstillinger?
Avatar billede kawaki Nybegynder
13. oktober 2004 - 14:03 #9
og nej systemgendannelse er ikke en mulighed, bruger ghost images til det formål...
Avatar billede kawaki Nybegynder
13. oktober 2004 - 14:04 #10
hvis det lykkes mig at fjerne det pjat, hvordan disables det så fremover, så lige meget om jeg eller katten pisser i tastaturet etc. så den bare ikke kommer igen..
Avatar billede kawaki Nybegynder
13. oktober 2004 - 14:08 #11
Ok, har fundet en delvis løsning....
1) hoppede i fejlsikkeret tilstand
2) slettede min bruger
3) lavede en ny
4) og genstartede.

men du får dine 200 point aligevel ;)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
13. oktober 2004 - 14:20 #12
"Heh selv om du lige har fået 200 points af mig syntes jeg da lige du skulle have lidt karma selv om de 200 points var lige i overkanten af hvad dit svar hjalp med. men regner da med at få lidt igen.."

Det er den besked du har skrevet i din karmatildeling til mig, efter at ha' accepteret det svar jeg gav dig.

1: Når du udlover 200 point, må det vel være fordi du er villig til at slippe dem.

2: Du har selv trykket på knappen accepter, hvilket du jo ikke skulle ha' gjort, hvis du ikke syntes jeg skulle ha' haft point.

3: Du kan får dem alle igen hvis du vil, eller komme med et andet forslag.