Avatar billede boris Mester
13. oktober 2004 - 11:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hvor mange BCC adresser

Hvor mange mails kan man sende på een gang til BCC adresser?
Ville man f.eks. kunne sende 2000 mails i samme mail enten fra Outlook eller f.eks. en eller anden E-mail komponent, eller er der stopklodser i f.eks. TDC's smtp-servere, som forhindrer det?
Jeg skal lige sige, at hensigten er aldeles seriøs og drejer sig om nyhedsbreve m.v., som modtagerne selv har ønsket at få. De skal bare ikke kunne se hinandens adresse.
Og tillægspørgsmålet: Hvor foregår det hårde arbejde med BCC-mails. Jeg går ud fra, at det er smtp-serveren, som kommer til at puste lidt, når de mange mails er afsendt. Dvs at enten Outlook eller en webserver slipper af med mailen i løbet af millisekunder?
Avatar billede boris Mester
13. oktober 2004 - 12:36 #1
Jeg fik svaret hos TDC
Avatar billede leif Seniormester
13. oktober 2004 - 13:10 #2
Hvad var svaret ? Bare nysgerrig !
Avatar billede boris Mester
13. oktober 2004 - 13:11 #3
Erhverv -> 400 ad gangen
Avatar billede dbrons Nybegynder
05. november 2004 - 14:28 #4
Har selv problemet, fordi jeg var dum nok til at vælge TDC ADSL, der sætter en masse uforståelige grænser.

Vælg Tiscali. Så er der ingen begrænsning. Når jeg sender til mange, så ringer jeg op til min gratis Tiscali-konto og sender fra den i stedet (via analogt modem). Jeg skifter nok snart til Tiscali for at komme ud af det her cirkus.