Avatar billede hyldgaard Nybegynder
07. marts 2001 - 18:09 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Fejl i udskrivning fra C5

Når man vælger at skrive fx 2 kopier ud af en kasse klade inde i C5, så bliver 1. kopi OK, men på den anden kopi er der bare sorte felter.
11. marts 2001 - 12:13 #1
hyldgaard. Dette er en fejl i C5, som findes på en enkelt version af C5 (altså din) - opgrader til en nyere version, og så skulle det være løst. Indtil da må du udskrive den 2 gange.
Avatar billede hyldgaard Nybegynder
11. marts 2001 - 13:31 #2
Det er en af mine kunder, han har abonnement på opdateringer af C5, og vi har lige lagt den nye version ind, men fejlen er der stadig.
12. marts 2001 - 00:08 #3
nyeste version 2.0 ? hmmm - så er det måske ikke rettet alligevel - eller opstået igen.....jeg synes blot, at jeg havde set det rettet.
Avatar billede hyldgaard Nybegynder
12. marts 2001 - 09:29 #4
Hvor kan man hente opdateringer, fejlrettelser mv. til Navision på nettet?
12. marts 2001 - 10:46 #5
Jeg aner intet om Navision.
Avatar billede hyldgaard Nybegynder
12. marts 2001 - 12:30 #6
Jeg mener selvfølge Concorde :-) Undskyld
12. marts 2001 - 13:02 #7
Det kan man på www.partnerguiden.com, hvis du er partner. Hvis kunden har betalt opdateringsabonnement, så kan det skaffes via kundens forhandler.
Avatar billede hyldgaard Nybegynder
12. marts 2001 - 19:53 #8
Tak, adressen er nu www.partnerguide.com
14. marts 2001 - 11:05 #9
har du fundet noget ?
Avatar billede hyldgaard Nybegynder
14. marts 2001 - 13:22 #10
Nej, jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad der er galt
14. marts 2001 - 13:30 #11
hvilken version af C5 bruger du ?
21. marts 2001 - 15:58 #12
Fik du løst dit problem ?
Avatar billede hyldgaard Nybegynder
21. marts 2001 - 19:15 #13
Jeg har ikke fået løst problemet, det er en kunde som jeg har, han vil tage fat i Damgaard, da prob lemet ikke findes i andre windows programmer.
21. marts 2001 - 19:24 #14
Du fik aldrig skrevet, hvilken version af C5, som kunden bruger. Jeg tror, at det er 1.60.4 eller 1.70, og jeg tror en opdatering til version 1.80 løser problemet.
Avatar billede jhhbkd Nybegynder
22. marts 2001 - 23:16 #15
Det lyder som om at du bruger windows version af c5 , og skriver til Windows standard printer. problemet kan komme i nogle versioner spec. 1.70 og senere version. der bruger consol version af dos. hvis dette ikke er korekt. er det i sig selv lidt af et svar. set i lyset af de andre svar.

Personligt tro jeg ikke det hjælper at opdater. da jeg tror at problemet også ligger hos printer el. tilhørende driver

Prøv at indstile din printer dirver til at skrive direkte til printerporten, så bruger den ikke windows printerkøen. det sætter dog hastighed lidt ned. el. prøv evt. en alternativ printer driver.

23. marts 2001 - 08:54 #16
Problemet ligger i C5 - det er en standard fejl - belive me I know.