Avatar billede zijco Nybegynder
13. oktober 2004 - 00:41 Der er 5 kommentarer

Skal finde en bestemt skærm!

Hej drenge, og de eventuelle piger der nu sku være herinde :P well, jeg sidder her og skal have mig en ny skærm, en af mine venner har en kanon skærm, og den må jeg indrømme at jeg er faldet lidt for... mit problem er bare at jeg ikke kan finde noget sted på nettet hvor jeg kan finde den....

Det kan være at i kan finde den, jeg har følgende oplysninger som kan hjælpe jer lidt på vej:

Sony Triniton 19"
Model: HMD-A420

Håber at i kan finde den...
MVH ZijCo...
Avatar billede miss-g Seniormester
13. oktober 2004 - 00:44 #1
Skal du finde et sted hvor du kan købe den eller bare se den?
Avatar billede zijco Nybegynder
13. oktober 2004 - 00:48 #2
Jeg skal købe den...
Avatar billede miss-g Seniormester
13. oktober 2004 - 00:51 #3
Ja, det bliver nok svært - jeg kan heller ikke finde den.

Er det en gammel model? Ellers kan du jo ringe til nogen som forhandler SONY skærme, og høre om de kan skaffe den hjem:
http://www.eksperten.dk/priser/hardware/hardware-vis.asp?Kode=H012811
Avatar billede zijco Nybegynder
13. oktober 2004 - 00:56 #4
ja det er vist en ældre model, men den er kanon...

well nu har jeg skrevet en mail til imw.dk for at høre om de kan skaffe den hjem...
Avatar billede bpv69 Nybegynder
13. oktober 2004 - 13:40 #5
den skærm kan bestilles i norge
godtnok en pamper pris for en crt skærm :o)
http://dkpc.no/shop.php?k=5d403edb491a73fd3bd51fd00aabfdbb&s_13=&grp=13-77