Avatar billede cpmonster Nybegynder
13. oktober 2004 - 00:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tabt min CD

Hej,

Jeg er nok lidt off topic men som emnet siger har jeg tabt driver CD'en til min DELL AXIM X5.

Enkelte af driverene kan jeg finde på Dell's site, men den installerede også den der dropdown ting og nogle andre små programmer.

Er det sådan at der er nogen der kan hjælpe med en ISO?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
13. oktober 2004 - 05:56 #1
Kontakt DELL og få en ny CD.
Avatar billede promt Nybegynder
19. oktober 2004 - 13:44 #2
Har du fundet dig en driver cd? eller skal jeg lige skaffe dig en iso?
Avatar billede cpmonster Nybegynder
21. oktober 2004 - 09:58 #3
Ellers mange tak :)

Jeg snakkede med Dell i går, og det lader til der ikke ligger andet end Active Sync på cd'en og nogle manualer/readme.

Jeg synes bare der blev installeret den der Dell Bar hvofra man kunne se de programmer der kørte, men den er åbenbart allerede installeret selvom den bliver resat.

Han mente at alt hvad jeg skulle bruge kunne hentes fra deres site. Cd'en er ikke lige til at skaffe, sagde de... *sigh*

promt: Skriv lige et svar, fordi du var villig til at give mig en iso og det skal du ha point for ;)
Avatar billede promt Nybegynder
21. oktober 2004 - 10:46 #4
Jammen så lidt mester :o) Egentlig så syntes jeg heller ik der var nogle drivere på min cd til min x3i, men kunne jo være der var til x5'eren har en af mine venner.