Avatar billede jimjimjam Nybegynder
12. oktober 2004 - 22:17 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Kan ikke forbinde til nettet. Mangler valg muligheder?

Jeg har en TDC forbindelse nærmere PPPOE linje.

Mit problem er at efter jeg har kørt en repair af windows, kan jeg ikke vælge muligheden i guiden for oprettelse af nettet.
Jeg gør flg.

Denne computer > Ude i venstre side vælger jeg "Skift en instilling" > Netværksforbindelser > Og trykker på "Opret forbindelse" > så kommer guiden.

1: Næste
2: Vælger opret forbindlse til internettet
3: Vælger Opret forbindelse manuelt
4: Normalt plejer jeg at kunne vælge nummer 2 ; "Opret forbindelse ved hjæplp af bredbåndsforbindelse der kræver brugernavn og adgangskode" Men den er blokeret, og jeg kan kun vælge den nederste.

Help plZ!
Avatar billede jimjimjam Nybegynder
12. oktober 2004 - 22:29 #1
Hvis jeg åbner et explore vindue og tager Funktioner > Internetinstillinger > fanebladet "Forbindelser" og trykker tilføj , får jeg fejlen; Tjenesten Remote Access connection kunne ikke indlæses.

Fejl 711: Forbindelse kan ikke oprettes på grund af en konfigurationsfejl. Klik på flere oplysninger for at få yderligere hjælp, eller søg i hjælp og support efter dette fejlnummer!
Avatar billede jimjimjam Nybegynder
12. oktober 2004 - 22:42 #2
Damn i need help ffs!
Avatar billede kajak Nybegynder
14. oktober 2004 - 01:07 #3
Hej...

Det du skal gøre er at slette nøgle 25 og 26 i registreringsdatabasen, så skulle du have mulighed for at vælge "bredbåndforbindelse der kræver brugernavn og adgangskode". Hvis det ikke hjælper bliver du nok nødt til at formatere. det her problem ses meget ofte når for skifter fra win98 til winXp uden at formatere.
Avatar billede -hyber- Nybegynder
14. oktober 2004 - 01:10 #4
¨Fandt selv svaret IGÅR! så tillader mig at tage pointene!

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;320558
Avatar billede -hyber- Nybegynder
14. oktober 2004 - 01:11 #5
.
Avatar billede jimjimjam Nybegynder
14. oktober 2004 - 01:12 #6
Ja det var den URL du gav mig, og den virkede!