Avatar billede bigshow Nybegynder
12. oktober 2004 - 16:32 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvad er filorginationstruktur?

Er der nogle, der bare har styr på den slags?.
Så vil jeg blive meget glad.
Avatar billede bleze Nybegynder
12. oktober 2004 - 23:38 #1
Prøv lige at være lidt mere specifik...  Snakker du om file allocation tables eller hvad?
Avatar billede bigshow Nybegynder
13. oktober 2004 - 11:49 #2
Ja jeg sad også og var et spørgsmålstegn, men som udgangspunkt, var det alt af oplysninger, som der blev givet.
Avatar billede bleze Nybegynder
13. oktober 2004 - 22:03 #3
Ok så går jeg ud fra min tolkning er rigtig.

Her er lidt at kigge på:

http://www.google.dk/search?hl=da&lr=&oi=defmore&q=define:file+allocation+table
Avatar billede bigshow Nybegynder
13. oktober 2004 - 22:17 #4
Jeg har selv siddet og rodet lidt med det, og havde det bare været så enkelt, ville jeg være en glad mand. Men det ser ud til at de henvisninger til en Fattabel under DOS, kun er en lille del af det. Men det er bedre end ingen hjælp. Hvordan er det lige at jeg kan give dig nogle point?. (Det er længe siden jeg har skrevet her sidst).
Avatar billede bleze Nybegynder
13. oktober 2004 - 22:27 #5
Du markerer mit navn i den lille box til venstre og trykker accepter.

Jeg ved en masse om OS og fil systemer så hvis du har nogle flere spørgsmål så bare kom
Avatar billede bigshow Nybegynder
13. oktober 2004 - 22:32 #6
Mit pensum er ved at være ovre for operativsystemer, men skulle du have noget materiale, såsom noter i enten pdf eller .doc format, ville det være skønt med noget "efter læsning". Links til viden af samme kategori er også velkommen.
Avatar billede bleze Nybegynder
13. oktober 2004 - 22:37 #7
Kan anbefale bogen "Modern Operating Systems" af Andrew Tanenbaum... Den læste jeg tilbage på mit studie. Han er kanon og har skrevet andre bøger også. Prentice Hall
Avatar billede bigshow Nybegynder
13. oktober 2004 - 22:40 #8
Har stiftet kendskab til Tannebaum, men bruger lige nu Ida M. Flynn / Ann Mclver McHoes "Understanding Operating Systems".