Avatar billede z0unds- Nybegynder
12. oktober 2004 - 14:33 Der er 1 kommentar

Installering af Broadcom driver

Jeg har fået fat i de rigtige drivere til mit netværks kort, jeg skal bare have hjælp med at installere dem. Har lavet en dpkg -i pakke.deb - den har så sat en .tgz fil ind i /usr/src og den har jeg pakket ud, nu er der kommet /usr/src/modules/bcm4400/src

Derinde skriver jeg så make-kpkg modules_image - men den siger noget med kernel source tree? Hvad skal jeg gøre? Kan jeg evt sende .deb filen så en af jer kan få det til at virke (2.4 kernel) og så sende mig modulen tilbage?
Avatar billede zynix Nybegynder
23. oktober 2004 - 11:19 #1
du mangler bare sourcen til din kernel....

du kan hente den ved at skrive:
apt-get install kernel-source-`uname -r`

og så prøv og installer driveren igen...