Avatar billede calo2 Nybegynder
12. oktober 2004 - 13:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sideopsætning i word ved print til kant?

Hej!

Sider og laver et layout til en grupperapport. ´Det er meningen at siderne skal udprintes HELT ud til kanten af A4 papiret.
Printeren skulle kunne gøre det, da det vist er en fotoprinter? Er der noget særligt jeg skal stille opsætningen i word til? Skriften på papiret skal ikke være helt ude i kanten, den skal bare være som "normalt" med 2,5 magren i hver side. Det er nogle billeder/grafik med side tal m.m som skal side helt ud til kanten.

Håber der er nogen som kan hjælpe.
Avatar billede jpvj Nybegynder
12. oktober 2004 - 13:34 #1
Nej - du sætter bare margin til 0 på alle leder og så må du lave tekst indrykning (eller tabbeller / tekstboxe) for at styre din tekst.
Avatar billede calo2 Nybegynder
12. oktober 2004 - 13:42 #2
Ok! Skal lige ha´noget på plads med tekst indrykning? Er det de små "pile" oppe i toppen som man kan rykke i? Du evt. meget gerne prøve at forklare de forskelliges funktioner;-)

På forhånd tak...