Avatar billede skaldpade Nybegynder
12. oktober 2004 - 13:03 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Hvordan opsætter jeg min outlook mail!?

Hej jeg har en mail hos www.the-world.dk så vil jeg spørge om hvordan jeg opsætter den til min outlook mail!?

M;Artin
Avatar billede le_bon Nybegynder
12. oktober 2004 - 13:16 #1
Tools > Accounts > Add > Mail. Herefter bliver du guided igennem resten. Spørg hvis der er probs.

c",)
Avatar billede skaldpade Nybegynder
12. oktober 2004 - 13:25 #2
Nu spørg den om pop 3 mail osv hva ska jeg skrive der!? :S
Avatar billede le_bon Nybegynder
12. oktober 2004 - 13:38 #3
Det skal du bede din webhoster om, hvis du ikke allerede har modtaget det. Hvem er dit webhotel?
Avatar billede skaldpade Nybegynder
12. oktober 2004 - 13:39 #4
Det er ikek mit men min vens,men mener han har dandomain..!
Avatar billede le_bon Nybegynder
12. oktober 2004 - 13:47 #5
Så hedder indgående og udgående mailserver (POP3 og SMTP): mail.DeresDomæne.dk, hvor du selvfølgelig udskifter "DeresDomæne" med "the-world"
Avatar billede skaldpade Nybegynder
12. oktober 2004 - 13:52 #6
Der hvor der står: En SMTP-server er  den server som bruges til din udgående e-mail uggående til udgående post (SMTP) der har jeg skrevet: mail.the-world.dk

Hva ska jeg skrive i den øverste!?
Avatar billede le_bon Nybegynder
12. oktober 2004 - 14:02 #7
det samme.
Avatar billede skaldpade Nybegynder
12. oktober 2004 - 14:03 #8
ok
prøver..
Avatar billede skaldpade Nybegynder
12. oktober 2004 - 14:04 #9
Kunne ikke logge på serveren med godkendelse af sikker adgangskode (Secure Password Authentification). Konto: 'mail.the-world.dk', Server: 'mail.the-world.dk', Protokol: POP3, Svar fra server: '-ERR unknown command', Port: 110, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 0x800CCC90, Fejlnummer: 0x800CCC18

Det skriver den nu :S
Avatar billede le_bon Nybegynder
12. oktober 2004 - 14:08 #10
Satte du flueben i "Secure Password Authentification"?

I så fald fjern det under Tools > Accounts > Mail, markér den nye mailkonto og klik Properties og så under fanebladet Servers.
Avatar billede skaldpade Nybegynder
12. oktober 2004 - 14:10 #11
Sådan, men nu kommer log in boksen bare frem hele tiden selvom jeg trykker log ind :S
Avatar billede le_bon Nybegynder
12. oktober 2004 - 14:13 #12
Så skal du lige gå ind i properties på den nye mailkonto som du gjorde før. Fjern så både Accountname og password helt og klik Ok. Gå derefter derind igen og skriv Accountname og password og klik Ok.
Avatar billede skaldpade Nybegynder
12. oktober 2004 - 14:18 #13
der er ikke noget der hedder "properties" !?
Avatar billede le_bon Nybegynder
12. oktober 2004 - 14:21 #14
Nej, du går ind i properties, som du gjorde før: Tools > Accounts > Mail, markér den nye mailkonto og klik Properties.

Under fanebladdet "Servers" gør du som jeg sagde ovenfor.
Avatar billede skaldpade Nybegynder
12. oktober 2004 - 14:27 #15
Accounts hvad er det pådansk :S er dårlig til eng..! sry
Avatar billede le_bon Nybegynder
12. oktober 2004 - 14:28 #16
"konti" vil jeg tro.
Avatar billede le_bon Nybegynder
12. oktober 2004 - 14:34 #17
Det er den næstnederste under "Værktøjer"
Avatar billede skaldpade Nybegynder
12. oktober 2004 - 14:52 #18
Kan ikke finde værktøjer :S, ksal jeg ind i outlook mailen!? ell
Avatar billede le_bon Nybegynder
12. oktober 2004 - 15:03 #19
Ok. Vi ta'r den lige med ske ;o)

Øverst oppe, to til venstre for "Hjælp". Klik på den, og så næstnederst i menuen. Du vælger "Konti" eller hvad den nu hedder på dansk. Gå ind under fanebladdet "Mail", markér den nye mailkonto og klik "Egenskaber". Gå ind under fanebladdet "Servers". Fjern så både Accountname og password helt og klik Ok. Gå derefter derind igen og skriv Accountname og password og klik Ok.

c",)
Avatar billede skaldpade Nybegynder
12. oktober 2004 - 15:09 #20
Det virker fandme TAAAAAK! og tak for venligheden :D
Avatar billede le_bon Nybegynder
12. oktober 2004 - 15:20 #21
Super! Lækkert det funkede, og tak for points!  c",)
Avatar billede skaldpade Nybegynder
12. oktober 2004 - 15:20 #22
np =)