Avatar billede hijklm Juniormester
12. oktober 2004 - 12:21 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Overføre sms´er til ny mobil?

Jeg har en Nokia 6610. Har samtidig en bærbar computer og har dermed lavet backup af telefonens data.

Jeg er så i øjeblikket ved at købe min en ny mobil, en Nokia 6230, og den vil jeg gerne overføre de gemte data til.
Jeg har blandt andet en masse sms´er, gemt i den mappe telefonen som standard har kaldt "arkiv".

Bliver de sms´er overført til den nye telefon, hvis man bruger Nokia´s software til overføre til 6230´eren?
Avatar billede backspin Nybegynder
12. oktober 2004 - 12:25 #1
ja det vil jeg da tro.
Avatar billede joe-a Nybegynder
12. oktober 2004 - 20:24 #2
Hejsa

Jeg går ud fra at du har brugt det der hedder et DKU-5 kabel til at overføre data fra din Nokia 6610. Problemet er bare at for du kan overføre data til en Nokia 6230 skal du bruge et DKU-2 kabel.Ellers må du bruge ir, eller bluetooth.
Men har du mulighed for det, så er det ingen problem