Avatar billede skaldpade Nybegynder
11. oktober 2004 - 22:08 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

hvordan Formatering jeg

Hej jeg vil spørge hvordan man formatere sin HD.. og jeg har win 2000..!

MArtin
Avatar billede flashrider Nybegynder
11. oktober 2004 - 22:09 #1
Du stikker cd'ern i, med formatering og genstarter? :)
Avatar billede skaldpade Nybegynder
11. oktober 2004 - 22:09 #2
Min cd er blevet væk :s... men når man højre klikker på C: drevet står der formater kan man gøre det der!?
Avatar billede pillpopper Nybegynder
11. oktober 2004 - 22:16 #3
Du skal være velkommen til at tilføje mig på min msn kontakt liste og jeg vil hjælpe sig med det hvis du vil have det.

Mvh-

pp

Ps: Jeg er ligeglad med pointene bare folk får den hjælp de skal have og bruge jeg kender jo selv til hvor træls det er når der er noget der driller en og man så ikke kan komme vidre:) -

Forsat god aften;)
Avatar billede skaldpade Nybegynder
11. oktober 2004 - 22:18 #4
ok vil gerne tilføje dig på msn..!
Avatar billede skaldpade Nybegynder
11. oktober 2004 - 22:32 #5
du kan osse tilføje mig på saubermann@ofir.dk
Avatar billede flashrider Nybegynder
11. oktober 2004 - 22:33 #6
Gå ind start > alle programmer > tilbehør > systemværktøjer > disfragtmentering og diskoprydning
Avatar billede james_t_dk Juniormester
11. oktober 2004 - 22:38 #7
Hvis du formatere og ikke har din CD kan du jo ikke geninstallere!
Avatar billede skaldpade Nybegynder
11. oktober 2004 - 22:39 #8
Har fundet min windowscd... skal jeg bruge den til at formatere!?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
11. oktober 2004 - 22:49 #9
du mister alt ved en formatering! Men det ved du vel allerede, og har derfor taget en backup af alle vigtige data, mail og adresse bog!
Avatar billede skaldpade Nybegynder
11. oktober 2004 - 22:59 #10
hvordan tager jeg Backup!?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
11. oktober 2004 - 23:05 #11
Du gemmer de vigtige filer på en CD-rom, eller en diskette.

Hvorfor vil du formatere! Det lader ikke til at du ved hvad det betyder!
Avatar billede skaldpade Nybegynder
11. oktober 2004 - 23:11 #12
Jo, har for mange virusser og kan slet ikke installere nogen programmer..!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
11. oktober 2004 - 23:18 #13
Hvilken Windows version bruger du?

Gør følgende for XP og 2000.

- Back dine filer op, til cd-rom eller ligende.
- Download antivirus og firewall (www.avast.com og www.zonealarm.com) fra en virus fri maskine, gem disse to på en CD-rom.
- Udtag dit netstik.
- Installer (windows 2000 og XP spørger selv, hvis du isætter windows CD).
- Installer antivirus (avast).
- Installer Firewall (zonealarm).
- Isæt netstik.
- Hent windows opdateringer http://v4.windowsupdate.microsoft.com/da/default.asp (hent alt hvad der er, det kræver flere besøg)
- Isæt din backup CD-rom og scan den for virus.

Din maskine er nu klar igen!
Avatar billede skaldpade Nybegynder
11. oktober 2004 - 23:21 #14
Vil da prøve
Avatar billede pillpopper Nybegynder
12. oktober 2004 - 07:22 #15
Det kan godt være det er mig der harmisforstået noget eller har læst forkert men så vidt jeg husker og ser så mangler han cd'en til windows 2000 eller tager jeg fejl og man kan da ikke installere et styresystem uden man har cd'en:)

pp

Avatar billede james_t_dk Juniormester
12. oktober 2004 - 07:28 #16
pillpopper>> Jo men den genfandt han pludselig!

Kommentar: skaldpade
11/10-2004 22:39:51 Har fundet min windowscd... skal jeg bruge den til at formatere!?

Tror ikke han har den fjerneste anelse om hvad han laver!
Avatar billede pillpopper Nybegynder
12. oktober 2004 - 07:52 #17
k undskyld det så jeg ikke jeg syntes ellers at have læst det hele men NOPE, tak for rettelsen james t dk;) du er en guttermand af de få her som jeg syntes om, fordi du ikke nedrækker en for at skrive noget der er udueligt eller hvordan man el. vil kalde det for (mit indlæg;-)

pillpopper

Forsat rigtig god dag til dig james t dk og Jer andre naturligvis osse:)