Avatar billede ag.paven Nybegynder
11. oktober 2004 - 19:03 Der er 4 kommentarer

Logitech MX 1000 fejler totalt why?

Hej alle sammen... Jeg har lige været en tur i London og der så jeg en MX1000 til 400,- så den købte jeg fordi jeg havde hørt den skulle være så god.. Men da jeg kom hjem og testede den failede den totalt.. Den failer lige så meget som en Mouseman på en IceMat.. Det jeg vil vide er om der er kommet eller kommer en driver så det bliver ændret..? Eller hvad kan jeg gøre så den ikke failer... PS: Den failer totalt når man flytter den meget hurtigt over måtten så rykker den ned ad ellers bevæger den sig ikke en skid.. Hvad gør jeg?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
11. oktober 2004 - 20:14 #1
Du har selvfølgelig installeret den medfølgende software?
Du har ligeledes fulgt installations vejledningen!
Avatar billede ag.paven Nybegynder
11. oktober 2004 - 20:49 #2
har installeret softwaren
Avatar billede james_t_dk Juniormester
11. oktober 2004 - 21:25 #3
Du har også sluttet den til 220V!
Har du kikket på Logitech?
Hvilken windows version?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
11. oktober 2004 - 21:32 #4
There have been people reporting erratic behavior with this mouse and poor performance, though only so few complaints we can probably chalk those up as defective units or just really bad RF interference.

http://www.voodoopc.com/boards/messages.aspx?topic=29585&forum=2

Tilsyneladende kan der være problemer!