Avatar billede arnor Nybegynder
07. marts 2001 - 14:24 Der er 2 kommentarer

Word doc. fletning

Man har et standard word dokument, og ønsker at sende det samme dok. til et antal personer hvis adresse findes i access database. Deres adresser skal så indsættes i toppen af dokumentet.

Hvordan arbejder man med et word dokument i asp samt hvorledes flettes den med db udtræk?
Avatar billede netsrac Praktikant
07. marts 2001 - 14:32 #1
Du skal have et komponent til at tilføje linierne i word dokumentet.
Selve udsendelsen af dokumentet er ikke noget problem, men det er ikke så lige til at tilføje linier i dokumentet.
Avatar billede arnor Nybegynder
07. marts 2001 - 15:02 #2
Men det er lige det jeg har behov for at vide - hvordan man tilføjer de linier.