Avatar billede silverchair Nybegynder
13. oktober 1999 - 13:06 Der er 12 kommentarer og
3 løsninger

dekomprimeringsprogram

hvordan for man fat i et dekomprimerings
program , kan man downloade et eller hvordan
Avatar billede ffn Nybegynder
13. oktober 1999 - 13:09 #1
Undskyld med hvad skal dekomprimeres?
eller se på www.download.com
eller www.shareware.com
/ffn
Avatar billede carindex Nybegynder
13. oktober 1999 - 14:27 #2
Hvilken ekstension har filen der skal udpakkes?

Winzip kan klare de mest gængse, og så er den endda brugervenlig!
Avatar billede Slettet bruger
13. oktober 1999 - 23:21 #3
Winzip er et godt stykke værktøj.
Avatar billede fatboy Nybegynder
14. oktober 1999 - 13:04 #4
ups
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 1999 - 14:20 #5
Avatar billede fatboy Nybegynder
15. oktober 1999 - 03:20 #6
Jeg synes, den bedste winzip-version, er den, der følger med pluspakken til win98.
Avatar billede sniperdog Nybegynder
15. oktober 1999 - 18:17 #7
prøv med programmet winace. det er også et udemærket program.

sniperdog
Avatar billede tbrf Nybegynder
23. oktober 1999 - 22:13 #8
jeg synes winrar er et bedre program!!
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 1999 - 22:50 #9
Smag og behag, men vinrar er et stort program, men rigtig, hos http://www.winase.com findes et frit dekomprimerings program.
Avatar billede fatboy Nybegynder
24. oktober 1999 - 04:08 #10
- Og når jeg ikke bruger winzip, kan jeg slet ikke undvære winrar.
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 1999 - 08:44 #11
Hvorfor ikke? Winzip kan både komprimere og dekomprimere, også fylder winzip ikke meget, men er meget stabil.
Avatar billede fatboy Nybegynder
26. oktober 1999 - 17:56 #12
Jeg bruger winrar til at pakke ned til mere end een pakke. I winrar kan du selv bestemme pakkestørelsen ved indtastning af antal bytes, dine pakker skal være. Det er f.eks. meget handy, hvis man skal gemme de lidt større filer på diskette eller maile noget i flere omgange.

Winzip kan muligvis det samme, men generelt synes jeg, at winzip er lidt uoverskueligt. (- Med undtagelse af den version, jeg selv bruger.)
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 1999 - 23:13 #13
Jeg bruger winzip til at pakke med og Splilt95 til at delle filerne op i den ønskede størelse så jeg kan gemme det på disketter eller sende pr. e-mail. Begge disse 2 programmer fylder ikke ret meget.
Avatar billede sniperdog Nybegynder
27. oktober 1999 - 17:37 #14
jeg bruger selv programmet
Packager MK1v2
det er et udemærket program, det er nemt at bruge og så fylder det heller ikke ret meget. det fylder 688 kb når det er installeret.

sniperdog
Avatar billede sniperdog Nybegynder
27. oktober 1999 - 17:39 #15
packager er kun til at dele filer fx hvis man skal have en stor fil over på en diskette

sniperdog