Avatar billede exe-s Nybegynder
10. oktober 2004 - 22:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Få mp3 til at fylde mindre?

Hej jeg mangler et gratis program som kan gøre sådan at mp3 filer ikke fylder så meget...

Tilægs spm.
Kan man komprimere dem med et program? (altså ikke noget som winzip man skal kunne høre dem)

Eller kan man kun gøre kvaliteten dårligere for at få dem til at fylde mindre
Avatar billede levich Nybegynder
10. oktober 2004 - 22:34 #1
ja, du kan kun gøre kvaliteten dårligere. Men et "normalt" øre kan ikke høre at der er dårlig kvalitet ned til ca. 96-128 kbit/s. Så hvis dine mp3-filer er på f.eks. 198 kbit/s kan du godt gøre dem mindre unden at du mister kvalitet.

Prøv dette program: http://www.dbpoweramp.com/dmc.htm
Avatar billede exe-s Nybegynder
10. oktober 2004 - 22:36 #2
skal have dem på min telefon... Men kan man ikke også komprimere dem lidt???
Avatar billede relax Nybegynder
10. oktober 2004 - 22:44 #3
kan din telefon have wma filer ????????
de fylder endnu mindre end mp3 og en normal mp3 afspiller kan også afspille wma filer så det tror jeg den kan.
og det er ikke svært at finde en gratis mp3 to wma converter :)
Avatar billede exe-s Nybegynder
10. oktober 2004 - 22:49 #4
hmmm har en Sony Ericsson Z1010 og det kan den ikke! desværre...
Avatar billede exe-s Nybegynder
10. oktober 2004 - 22:59 #5
Mange tak Levich...
Avatar billede exe-s Nybegynder
10. oktober 2004 - 22:59 #6
Men er der ikke programmer som kan gøre det bedre?