Avatar billede dolken Nybegynder
10. oktober 2004 - 20:53 Der er 2 kommentarer

Afinstallering af programmer som ikke vil afinstalleres??

Hej! Er der nogle af jer geniale eksperter der ved hvordan man kommer af med programmer som ikke optræder på xp's add/remove programmes - liste?? Konkret Eksempel: Jeg har F-secure antivirus program som jeg gerne vil af med. I Readme filen står man blot skal bruge netop add/remove funktionen, men F-secure optræder ikke på listen.. Hjælp!! Der er heller ingen uninstall application under program folderen.

håber I kan hjælpe mig!

på forhånd tak
Avatar billede peet-49 Novice
10. oktober 2004 - 21:04 #1
Accepter dette selv, da du kun må have et åben af slagsen.
Avatar billede kenneth1928 Nybegynder
13. oktober 2004 - 12:18 #2
Brug dette meget nemme værktøj:
http://www.pcworld.dk/download.asp?Mode=2&ProgramID=189&Download=JA

Her har du en afinstallationsmenu .. 1.2.3 så er problemerne væk.
Samtidig får du et udemærket regedit oprydningsværktøj.