Avatar billede hojben Novice
07. marts 2001 - 11:14 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Pretec DC-520 --> Win2k

Jeg har et digital cam og det har virket upåklageligt under Win 98.. Men nu da jeg opgraderet til win 2k er der ikke understøttelse (fra producentens side) da dette camera er lavet til \"den almindelige\" bruger og ikke til ?? \"den ualmindelige\". Hvilket jeg synes er skod da win 2k efterhånden er ved at blive ret udbredt.

Nogen der kender en løsning?
Avatar billede anders_riis Nybegynder
07. marts 2001 - 12:56 #1
brug win ME
Avatar billede hojben Novice
07. marts 2001 - 12:57 #2
Ja ok... klart nok .... gider sqi da ikke down grade mit OS for at det kommer til at virke....
Avatar billede kurtj Nybegynder
07. marts 2001 - 19:18 #3
Har du en scanner ?? Hvis du har det kan den mon så bruge scannerens twaindrivere til at hente billeder. Dvs. Kan du se kameraet under select source ??
Avatar billede kurtj Nybegynder
07. marts 2001 - 19:27 #4
Ellers ville jeg nok prøve om ikke driveren til DC-300 virker. Den skulle også være til W2K.

http://www.pretec.com/driver_download_center.htm

Avatar billede hojben Novice
09. marts 2001 - 09:37 #5
nopes.... kan ik connecte...
Avatar billede kurtj Nybegynder
09. marts 2001 - 15:48 #6
Surt!! :(
Avatar billede hojben Novice
09. marts 2001 - 15:49 #7
de har så sagt at jeg skulle kunne connecte via serielporten med deres kabel.. fint nok tænker jeg.. Men ak ak ak nope... totalt buttfucked....
Avatar billede kurtj Nybegynder
09. marts 2001 - 16:14 #8
En skam den ikke bruger kort af nogen arter.
Avatar billede hojben Novice
16. marts 2001 - 15:48 #9
guess not...