Avatar billede radu Nybegynder
09. oktober 2004 - 13:27 Der er 3 kommentarer

Andre der ulovligt bliver opkrævet fra BuyDomains?

Jeg kan IKKE anbefale BuyDomains!

Først oplevede jeg alt for mange problemer med deres "Virtual admin" system og generelt ringe service, hvor jeg bl.a. havde problemer med at få ændret adresse på mine domæner, de svarede ikke på henvendelser og jeg blev opkrævet for domæner som jeg ikke længere ejede!

Derefter flyttede jeg alle mine ca. 30 domæner fra BuyDomains, som tog tre måneder, da de ikke svarede på hostmaster-mails.

Det er snart et år siden.

For nogle dage siden, selvom de har lukket min konto, og jeg har flyttet alle domæner, opkrævede de alligevel et beløb fra mit VISA-kort, som jeg ikke har godkendt eller modtaget nogen form for ydelse for. Det er anden gang i løbet af det sidste år.

Selvfølgelig tilbagefører jeg beløbet via min bank, men jeg skal spærre mit kort, udfylde en masse papirer og have et nyt kort.

Er der andre, der har oplevet disse ulovlige hævninger på credit cards?
Avatar billede Slettet bruger
09. oktober 2004 - 13:42 #1
Jeg har læst om opkrævingerne flere gange i Nyhedsgrupperne!
Avatar billede acomma Nybegynder
13. oktober 2004 - 08:06 #2
Desværre er det også hvad vores kunder oplyser, og endvidere har omtalte firma en tendens til at fastlåse internationale domæner, men vi har da formået at flytte adskillige kunder over, eftersom vi også er registreret hos Bulk Register i USA som Buydomains handler hos. Ydermere har Buydomains et ry for at opkræve penge direkte på dit creditcard, selvom du vælger at slå det fra, og metoden er lovlig nok i USA men ikke i Danmark, men det er Amerikansk lovgivning der gælder eftersom firmaet har hovedsæde i Miami.
Avatar billede sjh Nybegynder
22. marts 2005 - 20:07 #3
Jeg kender også en som lige har fået en opkrævning i dag, for et domæne som blevet lukket.. og nu har han så købt det igen. :D