Avatar billede drip Nybegynder
09. oktober 2004 - 12:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan man få The Day After Tomorrow billigst og hurtigst?

Jeg har overvejet af købe "The Day After Tomorrow 2 disc-editon" ved Softxchange.dk, men jeg kender desværre ikke så meget til dem, jeg skrev om hvor hurtigt den ville blive leveret, men jeg her endnu ikke fået noget svar.

Er der nogle af jer som ved hvad "The Day After Tomorrow 2 disc-editon" vil koste i FONA og om FONA får den?

Kender i ellers andre online butikker der har "The Day After Tomorrow 2 disc-editon" og levere den på dagen den udkommer? (12 okt.)
Avatar billede norbert Nybegynder
09. oktober 2004 - 12:33 #1
Avatar billede Slettet bruger
09. oktober 2004 - 12:33 #2
Avatar billede raps Nybegynder
09. oktober 2004 - 12:35 #3
Softxchange.dk, kan jeg godt anbefale. Jeg har bestilt der mange gange og der har ikke været nogle problemer.
Avatar billede drip Nybegynder
09. oktober 2004 - 12:38 #4
Softxchange er billigst med 206 kr. + 12 porto + 2 gebyr (220 kr.), men er de også hurtige med leveringen?
Avatar billede erik43 Nybegynder
09. oktober 2004 - 13:03 #5
Ja de er hurtige med leveringen, jeg har aldrig haft problemer med dem.

Erik
Avatar billede drip Nybegynder
08. februar 2005 - 22:15 #6
Lukker!