Avatar billede pbf-group Nybegynder
09. oktober 2004 - 11:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

hjælp til batch filer

Hej experter.

Jeg vil høre om der var nogle der kender danske hjemmesider hvor man kan lære noget om batch filer og hvordan man laver dem???
Avatar billede pbf-group Nybegynder
09. oktober 2004 - 12:09 #1
lukket
Avatar billede Slettet bruger
09. oktober 2004 - 16:26 #2
Det er ikke lige det, det går ud på, med et forum som Eksperten.
At du selv har fundet et svar på dit spørgsmål, er meget fint. Du mangler bare at dele din viden med os andre.
Deling af viden og erfaringer, er det der er hoved-nerven i Eksperten, set med mine øjne.

:-)