Avatar billede onetime Nybegynder
09. oktober 2004 - 11:24 Der er 24 kommentarer

Driver til Msn's webcam

Hejsa, har været i netto og købe det webcam de havde som spot vare til 200 kr. Der fuldte en cd med, hvor der skulle ligge en driver til webcam. Men når jeg installerer driver siger den undervejs at den stærkt anbefaler jeg afbryder installationen da windows ikke kan bære windows-logoet.
Kan jeg bruge en anden driver til min MSN webcam?? og hvor kan jeg hente den???
PLZ hjælp
Avatar billede relax Nybegynder
09. oktober 2004 - 13:14 #1
prøv dette
1. Klik på knappen Webcam i samtalevinduet i MSN Messenger, mens du udveksler meddelelser med en kontaktperson.

2.Følg de instruktioner, der vises.

jeg tror at msn selv klarer resten..
Avatar billede onetime Nybegynder
09. oktober 2004 - 13:45 #2
skal den ikke først have en driver??
Avatar billede solidex Nybegynder
16. januar 2005 - 06:33 #3
Hey Onetime..
Fik du løst problemet?? For jeg har samme problem med det webcam - windows kan ikke finde en driver til det, så jeg kan ikke bruge det i bl.a Messenger
Avatar billede onetime Nybegynder
16. januar 2005 - 15:12 #4
Ja, sry Jeg gjorde det at jeg bare sagde ok til at den ikke kunne bære windows logoet..
Brugte den der var på cd-en der fuldte med.
Har du den???
husk at slette den gamle web-cam-driver, hvis du har nogle-.. inden du installere en ny.
Avatar billede solidex Nybegynder
16. januar 2005 - 16:06 #5
Nope mit problem er nemlig at jeg har haft det installeret på min gamle pc - men har netop købt en ny, og i mellemtiden har jeg så smidt den cd væk, som fuldte med til cammet... knap så smart...
Avatar billede onetime Nybegynder
16. januar 2005 - 19:08 #6
Ok, jeg kigge efter cd-en. og så kan jeg sende dig driveren....
Hvis du vil??
Avatar billede solidex Nybegynder
16. januar 2005 - 19:30 #7
Det ville være MEGA fedt hvis du gad det... Hvor meget fylder den - tænkte bare om det er bedst over messenger ellers mail??
Avatar billede onetime Nybegynder
19. januar 2005 - 22:57 #8
Så har jeg endeligt fået driveren hjem.
Skriv din msn så får du driveren...
Avatar billede solidex Nybegynder
20. januar 2005 - 00:14 #9
Damn det er sgu kanon af dig... jamen min MSN er klausholmegaard@hotmail.com
Avatar billede pornholmer Nybegynder
23. januar 2005 - 16:08 #10
Kan du ikke smide driveren op på nettet et sted?
Leder selv efter den *GG*
Avatar billede solidex Nybegynder
23. januar 2005 - 19:24 #11
Jeg har fået den af onetime - men hvis jeg får en mailadresse ellers messenger så kan jeg sende den vidre til dig - den virker perfekt
Avatar billede pornholmer Nybegynder
23. januar 2005 - 21:31 #12
holmer@pornholmer.dk .. modtager gerne ;D
Avatar billede leif Seniormester
23. januar 2005 - 21:35 #13
Advarslen der kommer op, betyder bare at Microsoft ikke har certificeret driveren ikke en pind andet, normalt virker det alligevel !
Avatar billede pornholmer Nybegynder
23. januar 2005 - 21:58 #14
Det er der styr på.. Er lige flyttet og kan ikke finde driver-cd'en.. har siddet og søgt på nettet et pænt stykke tid og kan bare ikke finde det lort!! *G*
Avatar billede onetime Nybegynder
24. januar 2005 - 01:20 #15
Hvis i har gemt æsken, står der et link til siden hvor i kan downloade driveren...
Avatar billede onetime Nybegynder
24. januar 2005 - 01:21 #16
næste gang jeg kommer hjem til mine forældre, kigger jeg på kassen og smider et link her ind...
31. januar 2005 - 00:37 #17
Æv - Jeg mangler også driveren. Er der nogen der har fundet ud af hvor den kan hentes på nettet ?
Avatar billede pornholmer Nybegynder
31. januar 2005 - 02:18 #18
Har lagt det op til download ..

http://www.pornholmer.dk/download/webcam.rar ... :)
31. januar 2005 - 21:31 #19
Fedt - Tak !
Avatar billede pornholmer Nybegynder
04. februar 2006 - 18:36 #20
Jeg modtager jævnligt et par henvendelser vedr. denne driver, men den er ikke længere tilgængelig på ovenstående link..

Benyt http://www.m0rten.dk/webcam/driver/ hvis du ønsker at hente den =)
Avatar billede onetime Nybegynder
11. februar 2006 - 02:25 #21
pornholmer og leif læg et svar så vi kan lukke denne tråd :)
Tak for hjælpen
Leif det virkede.
Men syntes det er rimiligt at pornholmer også får del i pointne da han uploaded driveren, enig?
Avatar billede rum_ Nybegynder
30. april 2007 - 17:53 #22
Linket virker ikke hos m0rten.dk ?

pornholmer vil du være så venlig at upload det igen?
Avatar billede cskrelle Nybegynder
17. februar 2009 - 10:26 #23
hej hvis det er ville jeg gerne have den driver også jeg skal bruge den til et projekt hvor vi skal bruge webcam i skolen;P

hvis du også vil sende drivveren til mig så send den til cskrelle@hotmail.com
Avatar billede RikkeJensen Nybegynder
05. august 2010 - 16:32 #24
Heej :) Det ville være rigtig fedt hvis i også gad at sende den til mig. Jeg skal skal nemlig bruge den til noget vigtigt :)

Hvis i gider så send den til Rikkekj123@hotmail.com