Avatar billede dundee Nybegynder
09. oktober 2004 - 09:52 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

webhoteller ftp

Hej eksperter

Jeg har en hjemme side på frac som nogen hjælper mig med at uploade på. men nu vil jeg gerne selv kunne uploade hvordan gør jeg det ?? og hvor kan jeg finde et dansk ftp program ??
jeg ved ikke hvor og hvordan man skal gøre sådan noget

hilsen Dundee
Avatar billede hmortensen Nybegynder
09. oktober 2004 - 10:08 #1
Du kan bruge internet explore til det, hvis det skal være ekstremt simpelt.

ftp://ftp.domain.dk

så vil der komme en boks hvor du kan logge ind, og så kan du trække filer hen i vinduet, og så uploader den filen

Ps.: Det er ikke tilladt at oprette to ens spm.
Avatar billede dundee Nybegynder
09. oktober 2004 - 10:11 #2
oki jeg prøver lige.

oki jeg må så lige slette det ene men er helt ny her inde så ved ikke hvordan man gør her oprettede for ca 30 min siden :-)
Avatar billede dundee Nybegynder
09. oktober 2004 - 10:13 #3
hmm den siger at windows ikke kan åbne mappen
Avatar billede hmortensen Nybegynder
09. oktober 2004 - 10:26 #4
Så har du skrevet forkert.
ftp://ditdomainenavn.dk
Avatar billede triple-x Nybegynder
09. oktober 2004 - 10:31 #5
har du dit eget domæne eller har du kun et subdomæne hos frec, for så skal du huske at det er ditdomæne.frac.dk
Avatar billede triple-x Nybegynder
09. oktober 2004 - 10:32 #6
hvis der ikke kommer noget popup hvor du kan logge ind, så prøv evt at trykker på filer -> log på som.
Avatar billede espersen Novice
09. oktober 2004 - 11:47 #7
virker ikke så godt hvis du har enabled "passive mode"
Avatar billede espersen Novice
09. oktober 2004 - 12:00 #8
Dundee ; hvilket program bruger du til at få forbindelse til frac.dk ?
Avatar billede dundee Nybegynder
09. oktober 2004 - 14:01 #9
espersen internet explore
Avatar billede espersen Novice
09. oktober 2004 - 15:02 #10
det er ikke så godt hos frac.  prøv et ftp-program ; denne er freeware :
http://www.tucows.com/preview/195124.html
Avatar billede acomma Nybegynder
13. oktober 2004 - 08:08 #11
Ellers kan www.ghisler.com anbefales. Klik på download. Minder om den gamle Norton Commander hvis du kender den, bare meget mere stabil og fyldt med genvejstaster der kun kan gøre det nemmere end at navigere rundt med musen.
Avatar billede dundee Nybegynder
17. marts 2005 - 13:09 #12
lukket