Avatar billede m8zek Nybegynder
08. oktober 2004 - 22:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Lukning af baggrunds programmer.

Jeg har oplevet at min PC arbejder meget langsomt, når jeg arbejder i Pinnacle og også når jeg skal brænde DVD skiver. Nu er det sådan at jeg leder efter et program der kan lukke alle, små som store, programmer der evt. kører i baggrunden. Er der nogen der kender et godt program til dette?
Det skal hels være et brugervenligt et. Har forsøgt mig med Ctrl + Alt + Del, samt msconfig, men jeg synes ikke at det hjælper.

Er det evt muligt at lave en opstart i XP, hvor jeg kun har det absolute mest nødvendige kørende.

HJÆLP!!!!
Avatar billede m8zek Nybegynder
10. oktober 2004 - 12:13 #1
Kan det virkeligt passe at der ikke er nogen der kan hjælpe mig?
Avatar billede m8zek Nybegynder
11. juni 2005 - 23:00 #2
lukket