Avatar billede ravnborg Nybegynder
08. oktober 2004 - 21:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Delta Force Blach hawk down: spillere profil

Efter at jeg har installeret win xp igen kan jeg ikke spille delta force.
Jeg installerede den igen og den virker fint, men hvor kan jeg finde min spiller profil, sådan at jeg ikke skal til at starte forfra igen, men spille videre derfra hvor jeg var kommet?
Avatar billede m8zek Nybegynder
08. oktober 2004 - 22:23 #1
Hvis du har formateret din PC om og ikke gemt dine Delta Force filer, vil jeg mene at din spiller profil er gået tabt. Så du må nok starte forfra.
Avatar billede ravnborg Nybegynder
08. oktober 2004 - 22:28 #2
Jeg har ikke formateret, men sat en ny harddisk ind. Så mit "gamle" c-drev er intakt, nu hedder det bare d:

Men hvor finder jeg profilen??
Avatar billede m8zek Nybegynder
13. oktober 2004 - 12:43 #3
jeg vil tro du finder det i D: og så det bibliotek hvor du installeret det i. Du kan evt se hvor det ligger nu. Så skal stien "bare" hedde d:\ istedet for c:\
Avatar billede ravnborg Nybegynder
21. januar 2005 - 21:19 #4
Jeg lukker. Har startet spillet forfra.