Avatar billede ulfhedne Nybegynder
08. oktober 2004 - 11:37 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Nero 6.3.0 kompatibilitetsproblem

Når jeg starter Nero 6.3.0 på min XP Pro, får jeg denne fejl:
http://www.upit.dk/files/Nero.JPG

Umiddelbart brænder Nero fint mine skiver, så er det noget jeg skal gøre mere i?
Avatar billede Jman Praktikant
08. oktober 2004 - 11:41 #1
ikke hvis den brænder fint. Jeg ved at nero har nogle verification-problemer i forhold til windows i starten. Men anede ikke at det tilsyneladende også gælder version efter 5'eren..
Jeg tror nemlig det er det, der er din fejl. Men hvis den brænder fint, kan du jo "bare" slå meddelelsen fra :)
Avatar billede espersen Novice
08. oktober 2004 - 11:58 #2
Nero skal opdateres for at køre på WinXP med SP2 ..
der er et patch der kan hentes på nero.com
Avatar billede tubber Juniormester
08. oktober 2004 - 12:14 #3
den fejl kan også forekomme når du installere nero på en XP kun med SP1, jeg får den hver gang jeg har geninstalleret.....

Jeg hakker fluebenet af og kører der ud af, ingen problemer med fejlbrændinger eller noget......
Avatar billede kraesten Nybegynder
08. oktober 2004 - 14:10 #4
Nero Burning Rom er nu i version 6.3.1.25.
Hvorfor prøver du ikke at opdatere til seneste version for at se om det afhjælper problemet. Gratis, men 28,25MB på:

http://www.nero.com/en/nero-up.php

Du kan også hente en dansk sprogfil til denne version (2,24 MB) på:

http://www.nero.com/en/sp_file.php?sp_file=dan
Avatar billede ulfhedne Nybegynder
08. oktober 2004 - 16:24 #5
OK, det vil jeg prøve. Hvis I andre vil have del i de mange point må I lige lægge et svar.
Avatar billede espersen Novice
08. oktober 2004 - 19:06 #6
;o)
Avatar billede espersen Novice
08. oktober 2004 - 23:09 #7
lad lige høre om du har fået det at fungere efter opdateringen!
Avatar billede ulfhedne Nybegynder
17. oktober 2004 - 16:23 #8
Nu virker det!