Avatar billede ssstamme Nybegynder
08. oktober 2004 - 09:39 Der er 8 kommentarer

Billigt internet

Hej ...

Jeg har en kammererat der godt kunne tænke sig noget i-net. Men det er jo en jungle at finde ud af hvad der er godt og billigt..

Han skal bruge internet til en 4-6 lejligheder i samme opgang...

Hvordan og hvorledes .. kom med en opskrift :)

MVH Capt.Howsa
Avatar billede ricky Nybegynder
08. oktober 2004 - 09:49 #1
1 ADSL forbindelse - pris afhænger jo af hvilken hastighed man ønsker
1 Wireless Access Point (trådløs hub) - evt. med indbygget firewall - ca. 700,-
(muligvis en antenneforstærker til ovenstående) - ca. 4-500,-
x antal trådlåse netkort til de forskellige lejligheder. - ca. 200,- pr stk.

så nemt kan det gøres :)
Avatar billede ricky Nybegynder
08. oktober 2004 - 09:50 #2
du må lige skrive hvad du ellers har brug for at vide.
Avatar billede ssstamme Nybegynder
08. oktober 2004 - 10:08 #3
Erhm ... Det var nu mere hvilken udbyder man skal vælge :) .. Men points for det hurtige svar
Avatar billede hashkagen Nybegynder
08. oktober 2004 - 10:29 #4
http://www.internetkvalitet.dk/Results.asp - en liste med en masse abonnementer, klik for at finde prisen :)
Avatar billede ricky Nybegynder
08. oktober 2004 - 10:35 #5
Udbyderen har intet at gøre med om du ønsker at køre flere brugere på samme forbindelse.

Hvilken udbyder afhænger jo af hvilke muligheder der er i det område man bor i.

Er det i en større by er der jo ofte en eller flere kabelnet udbydere og disse kan typisk med fordel vælges.

Og andre steder skal det jo baseres på et telefoni-produkt.

CyberCity kan visse steder lave ADSL uden telefonabb. og ellers er der jo altid TDC som trods alt leverer et ganske udemærket ADSL produkt.
Avatar billede hashkagen Nybegynder
08. oktober 2004 - 10:37 #6
"ellers er der jo altid TDC som trods alt leverer et ganske udemærket ADSL produkt." PUHHAAA DET KØRER IKKE GODT FOR MIG heheh :)
Avatar billede ricky Nybegynder
08. oktober 2004 - 11:05 #7
hashkagen>> er du fræk eller hva' :o) ?
Avatar billede hashkagen Nybegynder
14. oktober 2004 - 21:55 #8
Citat fra en af Papa Roaches sange:
Im addicted to your punishment,- STRAF MIG BARE ;D