Avatar billede kryss Nybegynder
07. oktober 2004 - 18:14 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Pc vil ikke starte op

Hej

jeg har justeret System performance i bios til aggressive på mit Asus  A7N8X deluxe bundkort og nu vil dyret ikke starte op. Hva kan jeg gøre for at få dyret til at køre igen??
Avatar billede triple-x Nybegynder
07. oktober 2004 - 18:20 #1
har du prøvet at tage strømmen fra bundkortet og tilslutte igen?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. oktober 2004 - 18:21 #2
Kik i din manual. Der står hvordan du resetter BIOS til default.
Avatar billede triple-x Nybegynder
07. oktober 2004 - 18:25 #3
evt tag batteriet ud på bundkortet i en halv times tid, så burde bios være nulstillet
Avatar billede kryss Nybegynder
07. oktober 2004 - 18:27 #4
jeg prøver at resette bios
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. oktober 2004 - 18:28 #5
I din mobo manual (hent den envetuelt på www.asus.com) kan du på side 21 se hvordan du med en jumper resetter BIOS. At fjerne batteriet er ikke altid en løsning da det kan variere hvor længe batteriet skal være fjernet inden BIOS resetter!
Avatar billede triple-x Nybegynder
07. oktober 2004 - 18:29 #6
james - korrekt, men en halv time burde være lang tid nok. Men rigtig nok som du siger hvis han har manualen kan han resette med en jumper.
Avatar billede kryss Nybegynder
07. oktober 2004 - 19:01 #7
kanon nu virker dyret igen. Smid et svar så deler I pointene
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. oktober 2004 - 19:02 #8
Svar
Avatar billede triple-x Nybegynder
07. oktober 2004 - 19:15 #9
svar