Avatar billede lallie Nybegynder
07. oktober 2004 - 15:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

PIX 506 fryser

Jeg har et problem med min PIX 506.

Den er begyndt med at "fryse".. Pludselig, ligemeget om der er lidt eller meget trafik, så fryser den pludselig.
De 3 dioder går ud, og LAN blinker med 3 sec. interval.. (Keepalive-pakker??) Den holder op med at svarer på både LAN & WAN. Nu har jeg placeret den på siden, og det har virket, ihvertfald i de sidste 4 timer. Den fryser med forskellige intervaller alt fra omkring 2 min. til 60 min.

Den er placeret i et kontor-miljø, på en reol. Men kan alt dette skyldes et varme-problem..?

- Håber nogle har haft et lign. problem..?

PFT. /P. Lauridsen
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
07. oktober 2004 - 17:40 #1
Tjekket software?
Avatar billede lallie Nybegynder
07. oktober 2004 - 22:40 #2
Jeg har selv overvejet muligheden med nyt firmware, men der er ikke blevet ændret på hverken firmware eller konfiguration i det sidste ½ år.
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
08. oktober 2004 - 09:11 #3
Men har du ændret i miljøet? Det kan jo også påvirke pix'en (og dermed er softwaren stadig en mulighed)
Avatar billede lallie Nybegynder
14. oktober 2004 - 12:48 #4
Nej - ingen miljø-ændringer. Men den har nu kørt OK den sidste uge, ved at stå på højkant. Jeg lukker spørgsmålet nu, da jeg flytter PIX'en til et køligere sted.
Avatar billede lallie Nybegynder
14. oktober 2004 - 12:51 #5
Point til mig selv..