Avatar billede jambazz Nybegynder
07. oktober 2004 - 14:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kørsel af script ved afslutning af et program

Davs!

Jeg vil gerne starte et program via et script (fx. notepad.exe) og når jeg afslutter programmet skal et andet script eksekveres automatisk.

At starte et program via et script har jeg lavet, det er anden del jeg slet ikke fatter.. Måske fordi jeg skal rode med WMI og det kender jeg ikke endnu.
Avatar billede sjh Nybegynder
07. oktober 2004 - 15:11 #1
Jeg går ud fra at det bare er event.. du leder efter..

Private Sub Form_Load()
' Når du starter dit program.
' kode............
End Sub

Private Sub Form_Unload(Cancel As Integer)
' Når du afslutter dig program.
' kode............
End Sub
Avatar billede jambazz Nybegynder
07. oktober 2004 - 15:54 #2
Øhm. Dette spørgsmål skulle have været stillet i Scripts afdelingen.. Kan en admin venligst flytte det?

PS: sjh, jeg vil gerne give dig point, men jeg kan ikke finde andre knapper end "Kommentar" "Svar" "Abonnér" og "Send" o_O
Avatar billede sjh Nybegynder
07. oktober 2004 - 15:57 #3
Smid selv et svar.. og tag dine point.. 200 er alt for meget.. det ville passe med ca. 15 point.. :D
Avatar billede jambazz Nybegynder
08. oktober 2004 - 09:04 #4
Spørgsmål ikke afsluttet, men spørgsmål i forkert kategori.