Avatar billede noerager Nybegynder
07. oktober 2004 - 14:51 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Billig telefoni - stort forbrug

Jeg ville lige høre om der er nogen der ved hvor man kan få rimelig billig telefoni som privatperson. Forbruget er ca 1,5 times daglig tale til alm. telefon og ca. 20 min om dagen til mobiltelefon. Forbruget er spred ud over hele dagen.
Avatar billede noerager Nybegynder
07. oktober 2004 - 14:52 #1
Kommentar: Især forbruget til mobiltelefon synes jeg er dyrt.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
07. oktober 2004 - 15:14 #2
Måske hos www.telefin.dk? Der kan du købe IP telefoni som evt. var en løsning for dig, hvis du alligevel har bredbånd. Det koster 20 kr om måneden i abonnement, 90 øre per minut til mobiltelefoner i DK og 9 (jep, ni!) øre per minut til fastnettelefoner i DK. Der er ingen minuttakst ved at ringe til andre Telefin kunder. At ringe til udlandet er latterligt billigt, fx. mener jeg det kun koster 14 øre per minut at ringe til USA og noget i samme stil til Tyskland og England... det kan du altsammen se på deres website.

Det var et forslag ihvertfald - jeg har selv IP telefon og det fungerer indtil videre glimrende. Jeg er ganske godt tilfreds!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. oktober 2004 - 16:07 #3
Voice over IP, en samlig af udbydere og priser: http://gratissip.dk/frontend/DanskeVoIPUdbydere

Se for eksempel priserne ved: https://musimi.dk/index.php/rates/
Avatar billede zandesh Nybegynder
08. oktober 2004 - 21:12 #4
Telia har givet nogle udmærket tilbud... Du betaler vidst nok omkring 500 kr om mdr så kan du ringe frit og sms'e frit D:
Avatar billede roenving Novice
09. oktober 2004 - 22:53 #5
Har du prøvet at sætte dit forbrugsmønster ind på www.teleprisguide.dk ?-)